Äntligen fredag =)

FREDAG IDAG!
Superhärlig :)


I morse så åkte jag in till Nyköping och titta på film med klassen.
Alex kom till skolan och hälsade på också, awiie!
Men efter lunch så mådde jag så dåligt att jag va tvungen att åka
hem ;) Så Alex följde mig och jag honom, sen hoppade jag på
bussen men glömde hoppa av i malm och kom ända bort till
Eskilstuna(a) Hihi! Jag och Mikaela gick runt lite och kollade
i affärer. Jag fick med mig en plattång hem och Mika underkläder.
Braaa köp! :D Mötte Olliver inne i stan också :) Han sprang runt lite
hit och dit, tydligen var hans egna kompisar intressanta också :o


Men sen vart det iaf hemfärd, eller aah, ett stopp hos Mikaela har det
varit nuuu :D Ska snart hem och byta om tror jag, känns som att jag
måste det. Säga hej till familjen och sedan tillbaka till Mikaela
för Olliver kommer hit och vi ska titta på fiiiilm! Awiie (:

 Men ska vänta på att Mikaela ska ladda över bilderna från dagen på
datorn sen lägger jag upp ett inlägg med dom sen :)

Kyss!


Jag och Mikaela just nu :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0