Brunstig ko?

Hahahha sitter hos Mikaela nu.
Och det är som vanligt, knarka youtube, the och flumm.
Kopierade från Mikaelas blogg det som hände nyss:

Yami: HAHAH ÅÅÅH HAHAH
Mikaela: HAHA du låter som en brunstig ko!
Vänta.. Sa jag de där?
Yami: Kan du såna ord?
Mikaela: HAHA neeej!
Yami: HAHA

10minuter senare;
Yami: Vad betyder brunstig!?
Mikaela: Ehm.. Jag vet inte!
Yami: Jag skrattar för att det lät så smart
Mikaela: Vadå för smart för att va jag?
Yami: Nej för oooss! Kolla upp det!


Hahahah. Alltså vad röker vi?

Men man lär sig nåt nytt varje dag, och idag har vi lärt oss
vad en brunstig ko är. Först lät det typ såhär;

Yami: Brunstig låter typ som att kossan är arg, som en tjur..
Mikaela: Eller typ att den har mens..?
Yami: Hahahah en PMSko!
*använder google*
Yami: Alltså det betyder att en hona typ är parningsvilliga?
Mikaela: Öööh.. parningsvillig? Känner du för parning? ;)

Lägger ner samtalsämnet..

Mikaela smyger försiktigt in: Yami.. finns det en brunstig gris? :$

Kommentarer
Postat av: Lia ☆

HAHA ni är fan dumma i huvet =D ♥

2009-12-21 @ 13:47:02
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0