CRAAAAAZY HELG :D

Full action i helgen alltså..


Fredag: Det vart som sagt film :) Jag och Mikaela kände oss för att vara
lite vilda så vi gjorde chokladmousse också! :o Det va för lyx för olliver,
så han vågade inte äta det. Knaas, vem gillar INTE vår choklad?!

I somras så lovade jag Mikaela en väldigt dum sak.
Titta på Transformers. Och ni kan ju tänka er..
Mikaela är feeeeta bildnörden och Olliver är kille så han måste ju liksom gilla
sånt.. Och jag vet ingenting och skitointresserad.. HaHA! Stackars dom.
Men jag tog mig igenom det och de va ju en lite cute story iaf! :)

Hahah! Sen vart klockan mycket och vi gitta och Olliver fick följa mig hem.
Vilken ära *blink blink*..

Efter det så la jag mig i sängen och nördade med min mobil. Det va länge
sen hahah.

Lördag: Och det slutade med att jag sov ända fram till kl 3 på lördagen. Hääärligt
och behövdes :) Men sen vaknade jag med ett dåligt humör och kände en känsla
av att livet kändes så himla segt. Och helt sådär så smsade Linda mig och vi
snackade lite fram och tillbaka. Det var så länge sen vi sågs så vi passade på att
planera en mysig kväll. Två timmar senare så var jag i Nyköping och hon mötte mig
på bt! Drog iväg till hennes kompisar efter ett tag och sedan iväg mot Oppeby och
sedan vidare långt åt helvete. Det va heeelt okej, linda och jag gjorde så att det blev
det haha (a) Sen vart det lite halvknas, men det ordnade sig när jag fick tag på
Chino och Omar och lite senare Alex :)
Förutom knaset så behövdes verkligen den kvällen :)!
Tänker inte skriva upp allt som hände på kvällen eller natten, private =B

Söndag: Åkte jag hemmåt :) Var trött och när jag kom hem åt jag en massa
maaat hahah :* Lite senare så smsade Mikaela att hon skulle komma förbi
och jag kollade lite på film och diskuterade med familjen. Hahah, och det gick som
vanligt, brååååk! Men det ordnade sig när Mikaela kom, för hon hade en överraskning ;)
Ropade till mamma och baba att dom skulle komma och dom vart helt tokkära!
Så på några minuter så övertalade Mikaela och jag mamma och baba att dom
borde köpa en hund. Valpen som dom fick hälsa på är Mikaelas valp Tjockisen,
som nu har fått ett nytt namn, Chico :)

Mikaela och jag kände oss såååå lyckade att planen gick igeom så vi satt ute hela
kvällen och skrattade oss lyckliga hahaha (a) Så på onsdag så kommer Mikaela och
lämnar Chico hos oss :) Lääääääääääängtar!

 

Två bästa vänner som väntar på döden, hoooho :) ♥
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0