Craaazytimes yesterday (;

Ooooh igår åkte jag till skolan har inte varit där på hundra
år så det va suuuuupermyys <3 Massor att prata om och
så kul med deras humor igen hiih :)

Jag fick sluta tidigare igåår, så jag drog iväg och träffade
Justus :) Det va myys! Chilla runt en stund och sen åkte jag
hem till Lollobaby och hon va hög eller nåt och hoppa runt
och dansade och va superhappy. Och det smittade av sig
så vi tryckte i oss godis, snacka och tittade på tv.
Massa myyyws på altanen också hihi :D<3

Sen vart det lite seeent så va tvungen att springa till min buss
hem och tillslut va jag hemma, så drog utanför Mikaelas port
och vi drog ut och satte oss awiie :) Hhahaha vi va cpstörda
och körde leken med sms. Så förlåt alla som fått knassms inatt ;)
Men det är väl en sån där grej som ingen annan tycker är roligt
och man måste vara med för att fatta det roliga.. (a)  hhahah <3
Men vi flyter på som vanligt, kanske bättre till och med (:


Och Lollo har bokat in Alex åt mig på måndag, får äääntligen träffa min
habibi och han ska ta hål i mina öron också för han har fixat grejor :)
Så på måndag blir det Lollo och jag på Skavsta <3


Kommentarer
Postat av: Ollivääääääääääääär

Ofta du minns det där! MEd helgonet och skit! hahaha :D <3

2009-12-07 @ 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0