Dagen :) <3

Alltså hahah hunden har blivit mitt liv.
jag vill inte ens sitta vid datorn när jag väl är hemma,
kan inte släppa honom så himla söt :(


Men skolan idag va fett onödig :s
Hade lektion i 2 timmar och sen rast på det hahah :D
Men det vart mys iaf :) Och på lunchen så var även
Kim och Amandiis i skolan dom skulle sjunga så vi stannade och
lyssnade på dom :D Sen följde jag även med sötnosarna
till Lidl, sen gick upp och pluggade lite så jag inte har resterna
till nu i helgen hihi :) Efter fetttt länge så drog vi till bt och
sen gick med amandiis och lollo på stan köpte lite och kolla
lite sen dissade jag dom och lekte gangster och åkte till bk och
hälsade på Chino, vi snacka lite och sååå men sen ringde Lollo
och jag dissade honom också och blev vän med lollo igen.

Gick hem till henne och åt upp hennes chips medans hon fixa
sig och sedan drog vi och handlade strumpbyxor hihi sen följde
hon mig till bussäään :D Sen åkte jag hem till min Chico vi
lekte en massa fyfan vad jag älskar den saken (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0