Förändring bbabY!

Awiiiee jag tror att Tattarn va på bra humör idag,
för helt plötsligt skrev han på msn och frågade efter
någon konstig grej på min blogg. Jag sa att jag fattar
naaada och gav honom istället min mailadress och lösen
så att han kunde logga in och kolla det han snacka om.
Nåt kul hittar han väl på tänkte jag? Och JADÅ, tokfin ny header! :D

Härlig överraskning och tackar som fan. Det behövs lite nytt

 

Och nu sitter jag även med färg i håret. Tog sin tid och håller
tummarna för att det ska se perfekt ut! Ni med hoppas jag :)

Fast känner lite ångest, jag va rätt klantig och hela min hals
är svart :( Hoppas det går bort hohooo (a)


Jag och Chico va på snöpromenad förut (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0