Julavslutning & Mikaela!

Awiiiee, nu har jag LOV! Så jäävla skönt.
Dagen var väl mest onödig, stannade på bt när jag
kom in för att vänta på Lollo och Fredrik ochh vi tog
sällskap till skolan :) Där fick vi fika och lekte lite innan det
var dags för lunch. Då fick vi inte direkt mat som är min stil,
gröt? Hahahaha. Vafan. Snabbmat taaack! (:

Men så drog vi och petra upp mot slakthuset och tittade på
några spelningar. Det va mys och helt okej :)!
Efter det var det skolavslutningsgrejs, Alex habibi kom dit
och livade upp allt hahah :D Sen tog vi sällskap till bussen och
sen var det att krama alla hejdå och hoppa in i bussen hem.

Tog lång tid men när jag kom hem möttes jag av Mikaela och Zeno.
Sötnosarna och jag drog hem till mig för att hämta Chico. Guud
vad han tyckte det va roligt att träffa honom ;) Och Chico är ju så
liten att han sjunker ner i snön stackarn :(

Men jag och Mika dissade dom sen och dom fick gå hem till sitt
egna hem och jag och Mikaela fortsatte våran promenad utan pojkarna.
Hahaha såå jävla sjuka vi har varit ikväll. Krigar genom snö utan att
tänka på det och återupprepar det vi tycke va gamla minnen som egentligen
hände för typ 3 minuter sen. HAHA!  Och sitter och äter stenhård godis
på en bänk när joggnings-människor springer tusen varv runt heden.
Det såg så ansträngande ut så jag och Mikaela drog hem igen hahaha.

hahaha och fick läsa sköööönaste inlägget hon gjort på sin blogg hahaha.
Hon känner mig FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR bra! :D

Men nu är jag iaf hemma, jag ska fixa soppa till mig sen gosa ner mig framför
Andra Avenyn tills Chico vaknar och måste ut :) kyss så länge!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0