Jullovsdagnummer1!

Godmorgon eller så :)

Jag har redan börjat hata den här dagen. Har varit helt slut och
det tog hundra år innan jag somnade inatt. Det ledde till att jag
sov alldeles för länge och att jag inte kom iväg idag.

Känns jättesug. Såg fram emot dagen och massa skoj väntade.
Men så blir det, det knasar alltid men dagen slutar iaf med mer plus-
poäng än minus! Det är iaf något att se fram emot ;)

Så jag funderade på vad jag behöver göra för mig själv för att
humöret ska gå uppåt. Och jag kom fram till att jag ska gå iväg
till Tempo och hälsa på Mikaela och samtidigt leta efter hårfärg.
Sen ta en lång och skön promenad med Chico, eller om jag väntar
med det tills Mikaela kan följa med haha =)
ska även färga håret nu på dagen och sedan fixa till mitt löshår på
riktigt så det blir snyggt :')

Sen fick det räcka. Jag behöver vila och orkar inte göra så mkt mer.
Tar tag i lovet lite senare, dags för lite egentid och bli back on track
med alla tankar :) We'll take it chillnäänii bbaby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0