Lallaaaa!

Igår efter skolan så drog jag och Lollo iväg och träffade
Linda min bääjbi! Det va toklängesen men hon är fortfarande
lika söt!

Sen skulle hon iväg och klippa sig. Hoppas att hon lägger upp
en bild på bloggen snart så jag få see (;

När hon drog så gitta jag och Lollo till stan och kollade på en massa
kläder och skor. Hittat en klänning jag ska köpa ifrån JC, leeeooopaaard!
Skitssöt :')

Stötte även på NattaLoo och Amandiis. A har praktik så det va tokmys att jag
fick träffa henne :)

Sen vart det donken, lite fler affärer, springa hem till Oliver och sedan till bussen!

Sen heeeemmma! Drog direkt till affärn för att mitt paket hade kommit :')
Var skitpirrig men jag är toknöjd! Måste klippa upp det lite och så,
men det gör ju iiiiiiiinget (a)

Efter att jag hade krigat runt med mitt hår så smsa mikaela mig så följde
med bestfriend och olliver ut :) Flumm, snack och sånt (a)
Och en kall låååång väg hem haha!

Sen somnade jag som en stock! Sen var det dags att springa till bussen.

Drog iväg till ett hotell direkt och slöade och sedan förbi pressbyrån
för att köpa varm chooklad tsm med tjejorna! Sen va det luunch
och sen var det bara att sitta framför datorn och sammanställa frågorna.

Nu sitter alla och spelar kort och jag nördar framför fb och bloggar. (y)
Men slutar snart, då ska jag hem tiiidigt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0