Lalllaaa (A)

Godmorgon! ;D

AWiie idag är jag på så himla konstigt humör :)
Först vaknade jag feeeett tidigt och kunde inte somna om :s
Vart så himla irriterad och låg där och va sur.
Sen klev jag upp och åkte till Nyköping som ett fån.

Men vart på bättre humör, visar sig att jag knappt har någon skola
alls de här sista dagarna. Idag ska vi baka pepparkakor innan lunch,
äta dom efter lunch sen finslipa våra hotell lite bara.
Sen imorn vet jag ingenting om. Men på torsdag så går vi till skolan,
får följa med på någon konsert tsm med ettorna och sedan är det
avslutning och sen började lovet :) SKÖÖÖÖÖNT!

Men nu ska jag lägga upp lite bilder ifrån i lördags.
Sen ska jag ner och baka pepparkakor :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0