@ Miiiikaaahöölaah

Sitter hemma hos mikaela nu :)
Har suttit hos henne sen bussen kom in till malm.
Vi nördar datorn och snackar lite miiiwhi :*

Innan så var jag i stan i Nyköping. Köpte en klänning tills
i helgen och svänge förbi Alex Habibi och han hade köpt en
julklapp till mig den sötnosen! Jag fick "Jag har aldrig.."-kortleken
som jag har önskat mig :*
Efter att ha pussat honom hejdå så drog vi iväg till Lollo
en snabbis och pratade lite, sen vart jag tvungen att gå för
att bussen gick, soooorry :(

Och igår var jag iväg till Alex i Skavsta och han tog hål i
mina öron :o två styckna haha. Den första tog fan en kvart
att göra för att jag bangade och störde hela tiden haha!
Och stackars Lollo fick sitta bakom mig och hålla fast mig
och jag stickte mina naglar rakt i handen på henne hahaha
så himla taskigt men FAN vad ont det gjoooorde!
Men till slut gick det och nu bränns det som saaatan när jag
är ute i kylan! Ska nog bli bra :)


Men nu sitter Mikaela och äter och känner att det börjar bli dags
att röra mig hemmåt för att äta jag med. Mamma har gjort min
favorit, pommes och nuggets =B MHÖÖÖ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0