ni har saknat mig!

Now im back! Vet Yamis lösenord. Så kan blogga
näääär jag vill. Just nu sitter jag i Yamis knä.
Hon sitter och babblar för sig själv. Om mina "kärleks-
problem".

"Jag vill inte ha nåt med er ungdomar o göra!" /yasemin

Nu borstar hon mitt hår också.

Jag: AAJ
Yami: Men schh, det är lugnt ...

Det är en sån stark
kärlek mellan oss två. Hon pratar om något som jag
varken lyssnar på eller förstår också.
Det enda jag säger är "Mmh, ahaa, okej aah". Haha.

Men hon vet att jag egentligen lyssnar och förstår
hennes meningslösa meningar.

*Skriver på msn*
Yami: Har du tänkt på om han har någon kompis där?
Jag: Jaa men tänk om det är jag som playar honom!
Yami: Aaaah .. Och du tyckte att jag var omogen när jag tänkte sådär..

Alltså om ni hörde allt vi säger och pratar om så skulle
ni garva tills ni inte orkade andas. Seriöst. Går inte att skriva
ner allt. Men massor med roliga saker händer och sägs.

Yami: När man talar om trollen! *tar fram min nokia 3310*
Jag: Yami, vi pratade om det igår...

Nu tackar jag för mig. Och nu vet ni, jag har hennes lösen!
Så nu kommer jag blogga maaassoooor! Har tom fixat en egen
kategori (;   /Mikaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0