Oliver kom i tid idag =)

Han va snabb idag ;)
Nee men nu sitter jag och Oliver i skolan och nördar.
Vi ska jobba med våra hotell, mitt är asgrymt ;)
Får se vad dagen bjuder på :)


Igår när jag kom hem hade jag suttit ensam på bussen för länge.
Det funkade inte alls för mig så jag smsade min bästa vän, och
hon gick ut med mig. Vi gick i 110 och snackade om pundhuven.
Efter lite terapi så skildes vi åt, och jag tror att alla tankar och
funderingar tog slut på Mikaela, för sen somnade hon resten av kvällen :D

Jag gick hem och vet inte riktigt vad det var med mig, men körde på
musik och sedan stog jag i evigheter och slog ner boxningsgubben i
rummet. Såååå jääääävla skööööööööönt!

Efter det så chillade jag mest framför datorn.
Bestämde träff med Olliver och vi gick ut och pratade.
Inte gjort det sen i lördags så det va skönt haha.
Chico följde med och tyckte det va jättekul att leka i snön på heden :D
Sen när han kom hem så somnade han som en stock :)

Jag med iof, det va mys. Det va lättare än jag trodde. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0