Party like a rockstar!

Goooodmorgon! :)

Fyfan va mys, solen lyser ute (y) Hihi, fast inte hunnit varit ute
mkt alls idag :O vaknade rätt tidigt och sen tog hand om Chico.
Sen så hoppade jag in i duschen för att göra mig reeedo för kvällen.
Och nu har jag sminkat mig halvklart, fixat håret halvt och även
skaffat mig beslutsångest angående kläderna.

Har inte hunnit åka och klacka om mina skor,
vilket gör allt lite träligare. Vad fan ska jag ha för skor liksom?

Och hade ju köpt min leopardklänning, men vet inte om jag
kan matcha ihop allt.. Blir väl att jag slår ner allt jag äger i en väska
och bär över dom till Mikaela, hon gör livet mkt enklare för mig :)!

Hemma hos henne blir det fixa oss, vänta på grabbarna sen blir det
förfest. Sedan iväg och festa i mellösa :) Ska bli mys, så himla länge sen.

Men nu ska jag fortsätta fixa maaat, skriver laaater =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0