Sen var den efterlängtade lördagen över på ett ögonblick

igår igår igår ♥

Så jäävla värt! :)
På eftermiddagen drog jag över till Mikaela och vi städade och fixade
oss samtidigt :) Dunkade musik och förfestade innan förfesten! (;

Efter ett tag så kom Olliver och grabbarna. Olliver är den ända jag
känner men dom andra verkade också va nice :) Vi dunkade musik, 
körde "jag har aldrig", pratade, skrattade och lekte med kameran.
Efter några timmar var det slut med chillnäniin och bråttom upp till
banken för att hämta ut pengar och sedan kom taxin och vi hoppa
in och far iväg till Mellösa! Underbart, musik och rätt folk.

Hahah, så himla kul att sitta och prata om allt efteråt.
Mikaela och jag vart påhoppade av värsta bratsen och Mikaela fick
nog och bara stääämplade i sin klack i killens fot HAHAH!
Sen vissa pinsamheter som lyckades hända hela tiden som jag ska
vara tyst om hahaha. !

Och pratade även med Caisa som jag råkat bråkat med i högstadiet.
Fyfan vad jag skäms över sånt töntigt skit man har gjort ;o
Träffade även Tommy oj vad glad jag blev att se honom hihiii, oh
min bruuur som vi alltid sa i högstadiet. Och igår kväll vart han våran
räddare i nöden, fifan :')
Men det va roligt, nya minnen som skapades och gamla kom upp.
SEn vart det knas, MEN, som vanligt lyckas alltid jag och mikaela på ett eller annat sätt :)

Mötte upp grabbarna igen som skämdes som fan. Och det borde dom fortfarande
göra vafan :o Men när det ändå löste sig så va vi inte sura så länge, det löste sig ju.
Mikaela, jag och pojkarna sov över hos henne. Galet fin kväll :) ♥


Kommentarer
Postat av: Caisa

Hahahah ojojoj vilka lååånga samtal vi hade :O

men det var trevligt :)

2009-12-14 @ 17:32:42
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0