YAMI HAR FÅTT EN NAMNSDAG!

Ooooh igår efter skolan så drog jag med lollo, oliver och söhr mot bt
sen lämnade vi av oliver och krigade resten av vägen sjäälva!
Köpte lite grejor och sen skulle Lollo träffa Alex min habibi så jag
svansade efter och fick träffa honom awiie :) Man saknar att inte se
honom varje dag vi är så störda hahaha =)

Sen var det dags för mig att springa till bussen haha och jag hann :D:D

Och när jag kom hem så däcka jag hahaa. Jag är för ovan att gå i skolan
igen efter att ha vart ledig i hundra år haha.

Men sen smsade MikaGiiiirl mig och bad mig springa och köpa cola.
Så jag typ segade up ur sängen och var heeeelt död och gick iväg.

Men vet ni vad som väntade när jag kom hem? MIKAELA!
Hon satt söt som en ängel på min säng och hade tänt en massa
ljus, och hade lagat gooodaste maten och sa;

"Yammi, du har fått en namnsdag!"

Jag var suuuuperhappy jag har aldrig haft en namnsdag och hon
går och bara ger mig en sådär! Den 1 december. Bara för att jag
är number 1 sa hon som en liten Romeo sådär ;)

Haahaha! Om hon inte hade kommit med den räddningen så hade
jag nästan trott att hon hade tänkt att försöka förföra mig..
Det skulle man kunna tro att jag också gjorde.. Försökte supa
henne under bordet med fint vin ifrån Frankrike aka la Coca Coláaa!

Men vi hade iaf tokmys och diskuterade stuff som miljöförstöring,
vädret, livet och våra män. Så som vi mogna gör! ;)

Hhaha! Efter det så drog vi ut like always! Men denna gång kom Olliver
och joinade oss. Han borde känna sig hedrad, inte många som får hänga
med oss där.. Men det var en massa prat och fick reda på en maaaaassa
pinsamma minnen! :D hahaha! Knasbarn (;

Sen sprang Mikaela iväg och var i sin egna lilla fina värld haha (a)

Så jag och Olliver började snacka gamla minnen, haha fyfan vad roligt.
Gamla fester, klassresan till gbg, hur länge vi kännt varandra och hit och dit.

Vi har hängt ihop ända sen dagis, det är grymt om nåt.
Sen har det ju varit lite till och från. Men skönt att snacka igen iaf :)!


Sen gick vi hemmåt alla och sen vart det lite vanligt giirltalk mitt i vägen. Haha x)

Men underbar dag. Från början till slut. Absolut!

Min bästabästabästaste vän ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0