Dagen är sluuuut :)

Men sitter fortfarande kvar i skolan. Haha! Dels har jag mkt att göra,
och dels är det trevlans med folket. Men huvudet börjar känna att det
är dags att dra ut snart!
Amanda sjunger och det låter en massa fint sötunge!


Dagen har gått bra, den har varit jätteseg. Men så blev det ibland.
Den har funkat endå. Fast längtar hem till min Mikaela och även min
säng. Den och jag spenderar mkt tid tsm nu förtiden.
Har vart så utmattad på sistone. Crazy times i guess.


Och imorn har jag idrott. Men det visade sig att vi inte skulle vara på
Rosvalla. Vart besviken, för isf hade jag tänkt springa förbi min Linda
som går i skolan inte långt ifrån och tvinga ut henne. Så länge sen
vi sågs. Men icke! Henne får jag tvinga ut någon annan gång =) ♥


Och nu ska jag ta och gå ut. Dom släckte nyss ner hela skolan och min
buss går snart. Kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0