Dags att börja gilla läget (:

Man måste ta ett steg i taget :)

Finns så mkt jag vill ändra på, och det är
dags för sånt nu :) Sånt som ger lite ego-kick.
I need that.

Som nu klippte jag mig och färgade håret.

Och vet ni vad jag ska göra imorn?
Beställa hem löshår :) Hittat ett par
fina clip-ons, köpte billiga som jag bara
kan testa att ha och se ifall jag gillar det.
Gillar det kan jag ju köpa bättre när dessa slits ut? :D

Så i veckan får jag troligen dom om dom är snabba på
att skicka hem, och ifall det blir bra matching på färgerna.

Sen i veckan ska jag börja gå på gymmet med Liia också.
Wawa-wiwa säger jag bara, jag kommer få kondition och muskler :D



ååååååååååååååååååh vad jag gillar livet just nu.
vill att mikaela ska vara här så jag har bv att
dela det med. <33333333333333333333333


Yaminda ♥ Det får inte gå såhär länge innan vi ses varje gång.
Jag är så van att se dig hela tiden under året om varit.
Det får inte försämras och glömmas bort pga allt som hänt runt omkring.
Jag behöver dig och jag älskar dig. Skåååååål på oss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0