Det är freeeedag!

Jag däckade toootalt igår :) Somnade först efter halva inlåst, så missade slutet på sista avsnittet :( Men jag spelade in det ifall Mikaela skulle råka missa de :O Så nu kan jag använda den till mig istället ;)


Jag hade tydligen inga nödvändiga lektioner idag förän 13:30 då jag ska på ett hotellbesök. Treeevligt men kändes ju liksom som att jag lika gärna kunde få sovmorgon?


Men Mikaela min baby kommer in till nyköping :) Hon är snart framme så jag ska packa ihop mina saker och gå och möta henne :) Ska käka någonting på stan istället och sedan chillar vi väl runt lite :) Myyyys!

Men nee, nu tänker inte jag skriva nåt mer :) I got other stuff to do, kyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0