Det var en gång..

Bilder huller om buller since 2007;

en Mikaela och en yami som rockade mjukisar och hoodisar, gängstöörs (;


En Mikaela och Yami som va skolans Bill&Bull.


en Yami och Olliver som kramas medans Dan underhåller dom (:


En Mikaela och Yami som väldigt ofta var uttråkade på lektionerna (;


En Mikaela och Yami som avgudade Puma & Adidas .


En Olliver och Yami och en hel del massa minnen (:


En Yami och Mikaela som fick för sig att de va skateproffs och rullade
runt i malmköping, utan att trilla en endaste gång (;



En Jimipig som var min granne utan att jag snackade med honom.
När jag väl gjorde det så vart vi superhomies och han lärde mig rocka
cans och pimpla vin med sprite i köket med flyttångest. (:



En Andrej som var en utav mina närmaste en gång i tiden.
Vi åt tårta på min födelsedag och brumma runt med moppen. (:


En Mikaela som hade tråkigt på Jans underbara lektioner och tog
ut det på Yami. "SO + Porrbilder" (;



En Olliver och en Bruuusha som mysade i min säng, kärleksfullt (a).


En Yami och Mikaela som inte alltid var gäängstörs,
utan även fina malmköpings-fjortisar :)



En Jimipig och en Yami som klottrade tsm utan att veta om det (:



En Frigga på promenad i solen tsm med mig och MikaGirl. =)
Vem trodde att hon skulle vara mami nu liksom?



En Yami och Mikaela som rocka kniven i hjärtat och älskade uttrycket
"Det är lättare än man tror, att bära sin bror"



En Yami och Mikaela som var vääääldigt in lööv with Danil änd Silvar!
Snygga pojkar det där och väldigt många minnen. Back in the days ;)


En Mikaela som ritade en väldigt fin bild på henne och sin bv :)


En Mikaela och Yami som skolkade och hälsade på snyggapizzakillen
och sen vidare för the och egopics @ Mikas place ;)



EN JÄVLIGT SÖT JOHANNA, FLYT I FRID!


En Yami och Mikaela som rockade sjön varje helg
och fick otroligt många minnen, skratt, gråt, bråk och kärlek.




En Mikaela och Malin, sötaste blondinerna, sötaste systrarna (:


En Mikaela och Yami som praktiserade på en djuraffär.
Massa söta djur, skratt, förstörda garderober och taffsningar. (;





ORKAR INTE LÄGGA UPP MER. NÅGON ANNAN DAG :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0