Dooooperappers and bittboxxin!

Hahhaha alltså, vet ni vad jag och Mikaela borde ha?
Någon som filmar oss dag ut och dag in.
Vi är så sicka ibland och det går verkligen inte att
återupprepa allt så att det bli samma nivå som innan.

Meeen jag ska försöka. För jag och Mikaela har brist på kameramän...

Mikaela plockar godis åt oss på konsum:
- Men Yammi, gillar du sånna dära med mint?
- Ehm.. Jag vet inte?
- Men alltså.. Dom smakar typ.. Som.. Som sån där mint!
- Men jag veeeeet iiiinte!

På väg hem:
- Men Mikaela kan vi ta uppe vägen? :D
- Neee jag ska klättra över staketet! *arg röst*
- Mikaela demostrerar... Mikaela har fått nog... (8) *sjunger*


Sen på väg hem kom vi på något konstigt sätt in på raptexter.
Hur vet jag inte.. Men det brukar bli så. Från det ena samtals ämnet
till det andra. Så jag försökte styla lite med min b-kändis rap och
la några riktigt kassa bars. Och Mikaela vart såååklart så himla imponerad!
Så hon la till sin bittboxxin! Helt plööötsligt fick vi sveriges grymmaste låt.

Mikaela älskar att kela,
taffsar på killarna mellan bena,
snopparna blir snea,
för dom får inget mera,

Yasemin får dig att tro att hon är din,
men det enda hon vill ha av dig är Karin,
försvinner sen bort med första bästa taxin,
så försök sedan vinn,
vinna över Yasemin,



Joo, vi är nog malmköpings doperappers.
Malma crew, m-crew, bondrapp whatever u want!



Ooooooooch kanske borde tillägga att Karin betyder Kuk på albanska. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0