Freeeedag!

Wawa-wiwa, kan de bli bättre? :)


Igår när jag kom hem däcka jag hahaha! Siiick, så jävla trött nu för tiden.
Sen smsade Mikaela och vi drog ut, vart även Mammas Pojkar :)

Sen en "promenad" hem. Mikaela och jag bor inte alls många meter ifrån varandra,
så vi brukar stanna halvvägs och sätta oss och snacka. Sen efter en stund så skiljs vi åt
och drar hem till varsit :) Haha, alltid när jag säger att jag ska följa/möta Mikaela
så tror min mami det ska ta typ 3 minuter, men wooopah, 30 minuter senare
kommer jag innanför dörren igen. Hihi :)

Nu har jag data. Får se hur det går. Sen blir det äntligen lunch! Så himla hungrig.
Men aah, senare får vi se hur det blir :)


PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0