Haha alltså skääärpning nu!

Alltså jag är ju tokdålig på det här och blir så himla besviken på mig själv.


Igår var jag helt slut, jobbade för KY-eleverna på deras mässa på Näringslivsdagen. Jag kommer att dö den dagen jag ska börja jobba på riktigt. Det va så jobbigt. :)

Efter det så mötte Mikaela mig och fick mig på bättre tankar och knasiga konversationer. Som mikaela inte kan stava till hihi ;)


Haha men anywaaay, jag somnade feeettidigt och va fortfarande trött imorse när jag vaknade.
Men det gick bra, det va en slapp dag då vi inte hade någon lärare. Då kunde jag göra lite som jag ville. Plugga, flumma, plugga, flumma.. Det vart mycket bättre dååå :) Fick gjort med det jag skulle göra och fick även sluta tidigare!

Då vart det en tripp över till sötaste Lollo tsm med min NattaLoo och Oliver ♥
Vi får alltid till det, så det vart en härlig dag med mycket skratt. Sedan blev det hämfärd för allas del och sen jag kom hem har jag typ endast pluggat. Läste igenom kapitel 2 i Hotell B boken och svarat på vissa frågor. Ska fortsätta med detta senare :) Nu har jag kollat lite bloggar, blivit mer inspirerad och sugen på att blogga igen. Soooo wish myself luck!

Ikväll blir det att träffa MiiikaGiirl och some talkintalking :) Läääängtar! ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0