Hatar den här veckan :)

Har kännts konstigt i kroppen i några dagar nu. Det gör mig emo men jag fattar inte riktigt varför.

Det känns som att jag typ att jag är fast i någon ruta, fast att väggarna börjar brytas ner. Så det känns skönt. Känns som att det är någonting som fattas hela tiden, men det blir bra snart :)


Igår hade jag och Mika DH-kväll ;D Ouuuuff va jag älskart!


Idag har jag en massa lektioner med miljöfrågor och resten av veckan och den kommande kommer typ bestå av samma sak :) Har sex och samlevnad också! Skön dag, bara en massa prat-lektioner och det passar mig perfekt vet ni ;)


Men nu ska jag vara duktig. Skriver lattttttttttttttttter. ! :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0