I'm a barbie girl.. (8)

Hahahah fyyyyfan va länge sen det va man lyssnade på dom låtarna.
Videon till den går på tv nu och jag och mamma får flashbacks ;D
Hahahah, min storesyster såg dom live på globen för x antal år sen;)
Oooooch jag mobbar dig inte, det är bara lite roligt (a)


Så kom och tänka på när jag och liia skolkade från skolan och
åkte iväg till sthlm när jag gick i högstadiet för att gå på
50 cent när han klämde in en extra konsert i Sverige ;)
Det va såååå roooligt :D Maaassor med snygga killar med
sån stil miiaaoo! Hhahaha fast jag dog när fifty kom och stod helt
stel typ ":|" under heeeeeeeela showen medans alla dansa och shiiet.
Hhahahah jag blir mobbad runt famous people eller hotties.

Något som verkligen måste tränas bort!

Minnen åt siiiido, idag mår jag bättre än på länge!
Bara tagit det lugnt som jag gjort i en vecka nu hahah.
Mikaela har inte vart i malm, så jag knappt gjort nåt alls :o
Har blivit lite promenader hit och dit (:
Och nu på kvällen har jag tittat på massa clip-ons
och hittat nu som jag ska köpa och spray till :D
Kaaaaaatchiiing!


Och snart ska jag ut och möta lilsyrr, blir myyys!


Varsegod miiiiikaaaeeeela nu har jag bloggat, intressant (A)? PUSS :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0