Latest;

Uuuh. Fortfarande sjuk. Varit det i en vecka nu?
Fast dom senaste dagarna har det bara varit hosta
och huvudvärk. Men kan aldrig sova så stentrött också.

Men det går över, det gör det :)


Testa att åka till skolan i veck, det gjorde bara allt värre, men
jag fick iaf träffa mina babys :) Värt ♥ Möttes utav Lollobabe
och sen gick vi till våra andra habibis i skolan, kramades en massa va
så länge sen :/ Drack thé, pratade och gjorde keffa grupper på FB :D
hahahah. SiiCk. Vart även mitt livs dåligaste hotellbesök? Hhaah
fyfan va knas. Men sen tog jag och lollo en sväng på stan och Alex kom
till oss. Awiiiee. Sen följde jag honom till jobbet och sen våldgästade jag
Lollo, som vanligt hihi (; ♥


Annars har dagarna sätt likadana ut, sova, vila,, tv, äta :D
Perfekt liv egentligen, mina favoritsaker :D men det har blivit
för mkt nuuuu :(


Extra plus är att kvällarna har jag träffat MikaGirl! ♥
Jävligt speciell tjej det där. Men det kan man bara veta
om man känner henne. Like i doo! ♥

 

Åååååhh idag skulle jag göra kladdkaka, men vafan märte efter ett
tag det inte fanns några ägg men tänkte det skulle funka ändå :O
MEN NAAAAAHJ, den vart steeeeeeenhård :( Det kan vara kul i andra
tillfällen, men inte när det handlar om kaka. Det sööög! :(

Men aaaanyway, some pics;


Hhahaha OLIVER såå sööt!"Herregud, jag ser ju ut som en riktig hotellbög"


Hhaha Lollo och jag och Alex gaaalna i pommes!


Det bööörjade bra? hahahaha men fuyyyyyfan va äklig den blev! :D


Och sååå här slappt går jag klädd om dagarna.. Hhahaha mika och jag
kollade igenom videos förut och jag vart helt förvånad att jag kunde se
ut sååå, inte fixat mig på så länge att dt börjar bli sorgligt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0