Måndag :)

Hihi, en ny vecka. Känns verkligen inte som det eftersom jag jobbade i lördags.
Men anyway, kul iaf. Efter idag är det bara 4 dagar kvar till helgen, eller hur? :)

Igår så sov jag heeela dagen. skitskönt men känns ändå bortkastat.
Skulle egentligen till Etuna, klacka om skor och köpa något fint om jag hitta.
Var ju och klippte mig förut och då sa han att jag kunde komma in i helgen
och få inpackning eftersom mitt hår är så trasigt. Får hoppas att jag slutar
tidigare någon dag i veckan så jag hinner åka :)

För i helgen, på fredag eller lördag, hoppas jag på att åka till Stockholm.
Saknar ihjäl mig och känner att det börjar bli dags eftersom jag ändå har tid.


Nu ska jag strax hem. Ska färga håret då :) Wawa-wiwa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0