men jag vill knaaaaarrka



Snart får jag knarka Mikaela :) Hihi! Ska bli uuunderbart, även fast det
inte kommer bli så lång stund. Men vi har faktiskt inte träffas på riktigt sen
i onsdags förra veckan. Och hur sug är inte det?


Idag känner jag mig mer back on track. Fast känner mig fucked av
hostmedicinen jag måste ta. Fyfan! Men imorn ska jag testa att åka
till skolan. Funkar det inte får jag åka hemmåt igen :)
Blir även hotellbesök imorn, men jag vet faktiskt inte om jag kommer
orka gå på det. Och ska ta med massa the som jag kan hänga med :D


Och imorn ska jag och Liia ner till gymmet, dags för mig att börja träna
tycker jag! Och då får jag också gratis solning, kan inte bli bättre!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0