Min bästa vän, ni vet? (;

Jag har två "fel" som jag har fötts med. Har ett blått märke vid min näsa som troligen är en blodådra som ligger för nära huden. Och även ett rött märke på låret. (Det lilla häftiga med det är att min mami har ett likadant hihi).
Men anyway. Det på låret är det ända som jag kan göra någonting åt. Och fick en idé ifrån ett tvprogram att göra en tattoo splash över den :D Mamma och Baba tyckte det lät som en bra plan.

Så eftersom min Mikaela älskar sånt så bad jag henne att hjälpa mig leta efter något snyggt.

Så jag förklarade för henne att jag vill gömma bort den för att jag inte trivs med att ha den på kroppen. Sen klagade jag lite på det vid näsan också, men den kan jag ju inte göra nåt åt. Och vet ni vilket sött svar jag fick?


"mikaela. - säger:
asså du kommer tatuera över hela kroppen "


Jag försöker att inte misstolka det och ta det som att jag är ful lite överallt..


Men det löste sig och hon har kommit på en massa bra ideer! Eller så kanske hon kommer på så mkt för att hon vill dölja mig.. Who knows ='/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0