Min mami är så himla finkänslig,

Min mammas andra kärlek i livet, förutom baba, är M.J.
Hon har alltid varit besatt av honom och har tusen dvd,
vhs, skivor och så vidare med honom. Och kommer ihåg
varje natt jag har hatat hans jävla röst och musik när
mami spelat dom hela natten och jag inte kunde få sova.
Nu skäms jag lite, hon tyckte ju så mkt om honom?

Kommer ihåg när han dog och mamma satt i dagar framför
amerikanska tv-kanaler dygnet runt för att få alla nyheter
om honom och grina till varenda en av dom.

Hon var så söt :) Härligt att någon kan beröra en person så
mycket. Och att han fortsätter att göra det :)

Själv har jag aldrig varit nåt big fan, visst att lyssna då och då.
Men annars.. Nej tack. Not my style om jag får välja :D


Hahahhaha men det jag ville komma fram till är vad min mamma
slänge ur sig nyss nu när vi tittar på en gammal dvd med musikvideos;
Önskar att jag kunde ge en privatkonsert av honom till henne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0