niiize!!

Det gick tokbra idag!:)

Kom många och dom tyckte att pajen och tidningen var bra :)
Fick massor med beröm för novellen, meee liiike!


Soo anyway :) vi var i stort sätt klara med skolan när det var klart.
Så vart att sitta och så sen blev vi som jobbade på mässan
tårta utav KY :) Myyys!

Efter det så drog jag och lollo upp på stan efter att vi lämnat av
folket vid bussarna. Köpte ny bok och sen kollade runt på en massa
affärer :D Sen stötte vi på oliver, amandis, bha och pauloff.
Drog en sväng med dom och då hittade jag och Oliver
"Jag har aldrig" och "Sanning eller konsekvens"- kort :D
Så jag och lollo ska köpa varsina på fredag. Så vi har nåt att roa oss med ;)

Sen drog jag hem till lollo och chillade tills bussen skulle gå,
sen drog jag ut och ställde mig vid stoppet och efter några minuter
så kom den men sen körde den bara förbi och jag vinkade liksom och shieet :S
Ashorigt!

Så drog ner till stan igen. Hahah! Sen lämnade vi av dom vi bussen och sen
drog vi till donken. Käkade pommes och nu så sitter jag hemma hos lollo igen.
Vi myyyser och musikar. Hihi :) Kan inte vara här så länge till, för att
kan inte missa den här bussen också eftersom det är sista :O!
Kommer missa DH :'( MEn aylino har spelat in det awiiie.
Så jag ska tvinga ut min mikaela.<3 Som inte fick någon choklad :( HAHA ;)


Men anyway, nu ska jag berätta om våran tidning för lollo.
Skriver laaaater. Pöss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0