nu blir ni mina vittnen

Mikaela känner sig sjuk och jag har panik och förstår
inte varför hon inte kunde ha blivit sjuk samtidigt?

Mikaela lovade att jag skulle få alla hennes ägodelar
om hon går bort av det hon nu kommer att få.
Så jag ville bara att alla skulle veta om det så att
ni kommer ihåg det sen. Jag önskar mig mest
hennes mobil, 2pac-flaggan, ipoden, hennes skor,
kläder, smycken, piercingar och hennes hår fast i svart.

Och jag FÅR allt detta, om jag gör en dikt åt bruden när hon
dör. Så jag satte igång på dirren och voila!

Till min bästa vän;
mikaela, hoppas killarna där uppe är fina,
jag kommer ofta att sakna dig, min livlina.
hoppa inte i säng med alla och spara någon till mej
då kan vi ha tävling och skaka moln, eller tror du ej?
självklart inte du och jag, vi har ju inte dessa drag.
Och våga inte ens starta ett nytt yami&mika-lag.
Snart kommer väl jag och då kan vi göra som förut,
skratta, prata allvar, skämta, spana och få sprut.
Jag tar hand om alla här nere som du tycker om.
Men bli inte ledsen, vägen mellan oss är aldrig lång.



Nu är ju allt klappat och klart ;D!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0