Oliver är inte riktig bög!

Hej Oliver! :)

Ville bara säga att Oliver inte är bög ifall
någon skulle tro det av tidigare inlägg.
Och han läser min blogg varje dag erkände han
nyss, kan han bli mer bäst? :) I don't think sooo!

Nej men Oliver har faktiskt vart en sann vän since
day nr. 1! Första människan jag hälsade på under
uppropet första dagen, vilket ledde till en mysig
fika på ett café efteråt. Tokmys :)

Sen dess har han och jag flippat sönder oss
under raster och lektioner. Dock går vi inte i
samma klass förutom under hotellveckorna.
Vi har vår egna lilla grej för oss, vi tävlar ALLTID!
I matsalen kan det typ vara, vem kan dricka upp
ett glas saft fortast, eller i korridorerna typ, undra
hur lång tid det tar för oss ha varandra på ryggen
och springa igenom där? Eller som när jag hoppa upp
på Olivers rygg efter vi ätit och han bar upp mig för alla
tusen trappor bara för att visa att han kunde.
Lite såna är vi :) Och blir alltid så sur när jag förlorar,
därför vi alltid fortstätter hahaha :D

Men ibland så är jag snäll och bara kärleksfull,
som i våran hotellsal så har jag ritat en teckning på oss
och satt upp den mitt i klassrummet så folk ska kunna se
våran fina vänskap (: Har även gjort teckningar som sitter
hemma på hans vägg så han ska slippa sakna sin kines när
inte hon är där. Kineeeesen anfaller :O!


Men anyway, Oliver nämns inte så ofta. Därför fick han
sitt inlägg :) Och så var det för att informera att han är bög.
Eller hur det nu va..?
HAHAHA skoooooja!



Update:

Oliver vill visa sin fina sida;
(innehåller naaaaket)





Kommentarer
Postat av: Betty

Era tävlingar är bäst:)<3

2009-11-28 @ 15:27:23
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0