Sista helgdagen! :)

Uuuuh fyfan va härligt att känna sig normal igen.
Idag är fan den bästa dagen på länge (y)

Sminkat mig idag och känner mig mkt piggare också!


Idag så har jag ändå inte gjort så mkt, tagit det chill
som vanligt. Klev upp rätt sent och sen bestämde jag mig
för att lägga kläder i tvätten eftersom jag ska börja gå till
skolan nu. Efter att jag städat lite så började jag fixa iordning
mig och sedan gick jag en kort promenad och vidare ner
till Liia. Småtittade på Mammas Pojkar och hade lite killsnack
och sen så hjälpte jag henne med lite saker där hemma (:

Sen skulle hon till gymmet och jag hem och äta. Ikväll kanske
hon kommer förbi och lämnar en lapp som jag måste fylla i
för att få gymkortet. Awiiie säger jag bara!

Nu sitter jag och kollar på Harry Potter med Aylin :)
Filmen faller mig väl inte i smaken men den är inte
tråkig heller och mysigt att hitta på nåt med henne. (:


Och nu snart så kommer Mikaela hem =)
Så snart ska jag träffa henne, wawa-wiiiiwa! <3
Ska smsa henne nu, för kl är 18:02 och hon sa
hon skulle komma hem 18:00...... undra om
någon viss person dissar mig nuuuuu.........



Kommentarer
Postat av: Lia ☆

Det ligger en lapp till dig på sängen ;)

Där står alla uppgifter och vart man ska mejla dem. Kan hjälpa dig om du vill! ♥

2009-11-29 @ 21:27:00
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0