Snodde ifrån Betty :)




Jag har tråkigt och precis fyllt i en lista som jag inte har gjort på hundra år. Enjoy!


FÖR ETT ÅR SEDAN:

Hur gammal - 16
Vilken klass gick du i? -  1d (Hotell och restaurang)
Vad hade du för hårfärg? - Brunt/Svart,
Hur lång var du? -  160 :)
Vem var du kär i? - Chino.
Hade du någon pojk/flickvän? - Japp.
Vad brukade du göra på fritiden? -Va med Chino? 
Vilka umgicks du med? - Chino och nya kompisar ifrån skolan.
Hur såg du ut? - Som nu fast med kort hår? :)
Var allt bättre då? - Nej :)
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ne, ska sluta blicka tillbaka för mkt :)
Har du förändrats? - Absolut.


NU:

Hur gammal är du? - 17.
Vilken klass går du i? -  2HD
Vad har du för hårfärg? - Brunt.
Hur lång är du?- Lika lång som förut :D
Har du någon pojk/flickvän? - Oj.. jag vet ju inte. :)
Vad brukar du göra på fritiden?- Kompisar och bästavän :)
Vilka umgås du med? - Dom äkta som finns kvar :)
Hur ser du ut? - Som jag alltid gjort, fast med längre hår:)

HAR DU..

Kysst någon? - Japp.
Sovit brevid någon av samma kön? -Japp
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Japp
Slagit ner någon? - Nopes
Ljugit för en bra vän? - Japp
Svikit någon?- Japp
Fuskat på prov/läxförhör?- Japp
Blivit kallad Bögjävel- Haha ingen aning?
Kallat någon Bögjävel? - Ingen aning?
Druckit alkohol? - Japp

VEM:

Skrev du senast till på msn?  - Justus.
Kramade du senast? - Betty.
Sov du hos senast? - Justus.
Kan du lita på till 100%? - Mikaela.
Är den finaste personen som finns?- Secret :)
Vill du vara med just nu? - Min miiiikaela
Ringde dig senast?  - Bästavän :D
Skickade ett sms till dig senast? - Justusbaby :)
Skickade du ett sms till senast? - Justusbaby :)

VAD:

Drack du senast? - Vatten.
Köpte du senast? - Godis ;D
Gjorde du igår? - Vakna, tvätta, tv, telefon, poker, boxning, läsa, sova!
Ska du göra imorgon? - Mässan :)
Vill du göra just nu? - Gå ut och ta en promenad.
Åt du senast? - Potatisklyftor.
Är närmast dig som är rosa? - Inget?

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - Hihi (a)
Du har sårat nån så de börjat gråta - Inte med mening.
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Japp.
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Japp.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Ja..
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej!

ÄRLIGHET:

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Japp.
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra -  Japp.
Jag har smygit ut utan lov - Japp.
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Japp.
Jag har en hemlighet som ingen vet - Vet inte?
Jag har fuskat i ett spel - JaaaaA :D
Jag har struntat i ett prov - Många nu x)

DÅLIGA TIDER:

Jag har druckit alkohol - Japp.
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller - Kan men helst inte
Jag har tagit mediciner mot depression - Nopes.
Jag har anorexi och/eller bulimi - Nopes.
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - Japp.
Jag har vaknat gråtande - Ja :)
jag har somnat gråtande - Ja :)

DÖDEN

Jag hatar begravningar -  Har aldrig varit på en. Min kommer bli fin :)
Jag har sett någon dö - Nej.
Någon nära till mig har försökt begå självmord -Försökt?
Någon nära till mig har begått självmord - Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0