Tell ur dude he got to go!

Sitter hemma hos min Mikaela just nu :)

Ikväll ska vi se på Män som hatar kvinnor,
det blir tokmysigt! Har inte sätt den, men tydligen är den bra :)


Idag åkte jag in till Eskilstuna heeelt själv.
Jag klippte mig och sen handlade en "kofta"
eller vad man kan kalla det :)
Hårfärg, underkläder, bok, och nagelgrejer :)


Vart nöööjd med allt!


It's a good day all day =>


Sitter och snokar igenom Mikaelas bilder.
Och har hittat en massa bilder på oss som
inte lagts upp än. Misstagsfula, göraosstillfula,
bilder ifrån 8:an samt fyllebilder. So enjoy! ;D
























Kommentarer
Postat av: Lia ☆

Jag vill också se Män som hatar kvinnor, vem har den?



Och du har världens skönaste miner på de två första bilderna, hahaha ♥ Så jävla snygga ni är!

2009-11-07 @ 23:49:38
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0