The day;

Iiiidag har det varit chillnääni. Bra start efter lovet tycker jag :) Haft genomgång nästan hela dagen inför imorn då vi ska arbeta på en mässa :) Pirrigt, jag har aldrig "jobbat" förut ;D

Annars har det väl varit massa snack om lovet, tävlingar med Oliver och flumm med tjejorna.


Sen när jag kom hem så mötte min bääääästaste vän mig vid bussen och vi tog en promenad och pratade ihop oss lite. Ska snart smsa henne och hoppas på att hon vill ses igen :) ♥


Ikväll vet jag inte vad som händer. Känner mig trött så det blir nog en tidig kväll och även lite boxning innan :) Baba tränade sönder mig igår. Vi körde teknik och sedan stog han och sa 1,2,2,2,1,1,2,1 osv. Så skulle slå vänster och höger olika gånger. Det blir bara roligare och roligare hihi :D! Jag har aaaldrig tränat eller varit nyttig i hela mitt liv. Eller haft något intresse. Kanske dags för en förrändring? ;)

Hihi naaw mina habibiiis :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahah vi står och gämnför våra rumpor XD det är sjuukt skönt att va tebax , alla skratten , alla era knas tävligar, och alla människor <3

2009-11-03 @ 11:58:22
URL: http://louisekoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0