Yami gillar (Y)

Jag har inte haft tiiiid att skriva nåt. So it's time for that now!


Igår, efter skolan så drog jag, Lollo och Amandiis hem till L.
Fixade oss, jag satt och sminka dom och det är så roligt.
Tack för att ni står ut :)

Efter ett tag så drog vi till iväg för att spela lite biljard.
Det gick tokbra för självklart vinner jag om dom två är i ett lag.
Först skjuter A ner den svarta bollen.. Direkt efter skjuter L ner den vita.
Självklart vill jag inte säga någonting ont om dom,
med risk att bli utfryst i resten av veckan.
But I'm KING på allt.

Men allt har sitt slut och vid 8 var det dags för mig att åka hem.
Hann knappt innanför dörren förrän Oskar och Oliver stog och bankade
på den. Oskar hade en suprise for me och sen drog vi ut på en promenad!
Det slutade med att vi drog hem till Os Mami så jag fick titta på deras
projekt deras klass håller på med. Vart imponerad!

Haha, sen drog jag iväg från pojkarna för att möta upp MikaGirl!
Hon hade med sig Nille och vi följde väl typ honom hem och sedan
vart det lite deeptalk och the i Mikas säng. Sen somnade hon nästan
nedanför porten så jag tvingade upp henne till sängs =B



IDAG då. Idag har jag jobbat på skolan. Vi hade öppet hus och jag
stod där nere som en värd kan man väl kalla det?
Gick tokbra. förutom att stå stilla i 4 timmar med klackar är inte
så jäääättemyysigt. Fick inte ens nåt kaffe eller drickbart vatten...
Men jag överlevde ju. Och för att sätta ett fint plus på dagen så vart det
xbox hos Oliver ett tag innan bussen gick. Jag suger på bilspel.

Hemma hände det inte så mkt. Drog ut och träffade Mikaela efter ett tag
sen drog vi till affären och köpte gott och sen fastna vi i soffan med min
mamma. Vart att titta och prata om lite allt möjligt. Och det var ingenting
annat än great. Mikaela och jag tog en promenad innan hemgång också,
ska inte ens börja skriva om vad vi har pratat om haha.


Nu ligger jag bara på soffan med en sovandes mamma bredvid.
Ikväll blir det ett långt och mysigt samtal med Justus.
Saknar pojken. Otroligt.


Men kyss på alla som förtjänar det. Jag ska sova. Peace! (:

Kommentarer
Postat av: Natalie

Schysst på riktigt :) verkligen

2009-11-15 @ 18:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0