Älskar dig mamma ♥

Igår gick hemresan bra. Vi tog vårt pick och pack och åkte till midsommarkransen :) Baba hämtade upp oss och då vart det ett snabbt stopp på hans jobb med kaffe och varm choklad, och sedan raka vägen hem! :) Vi lämnade av Mikaela som skulle iväg med sin mami och papi och jag brummade med baba hem :)

Lämnade av mina väskor, bytte om och sen väntade på att Aylins pojkvän skulle komma så att vi kunde gå och handla gott till kvällen :) Det kändes inte så nödvändigt nu efteråt för att jag slocknade vid 8-9tiden. Vaknade upp lite då och då och märkte att jag hade somnat med kläder och låg i soffan. Orkade aldrig flytta på mig förrän typ 9 gången jag vaknade haha. Sov lite halvt som halvt. Vaknade av telefonen. Tillslut vaknade jag tidigt på morgonen av en skrikande lillasyster och hennes smällar i dörrarna och i trappen :)

Konstigt nog blev jag inte sur.. Jag har nog saknat henne ;)


Men kunde inte somna om så det va lika bra att gå upp :) Tittade först på en film Girl, posetive. en tjej som lever ett vanligt liv men sen visar det sig att hennes kompis som dött va hiv-positiv, och att hon troligen är smittad. Den va inte super bra men den va bra tidsfördriv :)

Sen så ringde storesyster och tyckte det behövdes städas. Eftersom både Aylin och Baba är borta så passade vi ¨på att underlätta det för mamma eftersom hon inte orkar göra nåt :) Det är fint nu, på nerevångingen i alla fall. Ska fortsätta imorn istället :) Och så gjorde jag lite frukost till oss, the, kaffe och frallor :)! Muums!


Nu väntas det en snabb dusch, påklädning och en liten promenad :)


Hahha fyyfan, jag kan fortfarande inte skratta åt vårat "Äggvik"-äventyr (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0