Äntligen helg! :)

Fredag, skööönt som fan!

Dagen har gått bra, hade idrott först på morgonen, det va faktiskt roligt och jag dog typ :) Efter det hade jag svenska och skrev om kärlek, hoppas att det blev godkänt. Och sen hade jag lunch, satt och flummade och fick choklad till mat. Det kan INTE bli bättre :)

Nu har jag bara historia och datakunskap. Sen slutar jag, och då är det HELG :)



Idag ska jag träffa Linda efter skolan. Vi ska väl ta någon fika eller så och snacka och ta igen allt som har hänt på sistone :) Vi har inte setts på hundra år känns det som.. Knaaas, och måste bli ändring! :)

Resten av helgen spenderas hemma, vill ju åka bort hela nästa lov så känns bäst att umgås lite med familjen så dom inte säger nej till att åka iväg på lovet :)! Läääängtar ihjäl mig till lovet. Jag och Mikaela i solletuna. Shopping. Bio - new moon. Träffa Justusbaby. Allt kommer att bli perfekt :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0