Är jag inte duktig?

Mikaela och jag satt och skrev lite på msn. Om vadå, tänker ni? Om kärlek och killar, såååklart! Jag tycker att Mikaela borde bli en match maker, men sen kom vi på att det är nog bara till mig hon kan skaffa killar. Hon menar att min stil är så enkel, neger/blatte, har stil, och gangsters. Det är väl mest sådana jag spanar efter. Hon frågade vad för typ hennes stil är. Då svarade jag vit, har stil, och gansters. Vi är likadana, fast tvärtom.

Mikaelas kille måsta ha en bil, eller få en inom en kort period. Hon vet vad hon vill ha och nöjer sig inte med vad som helst. Han måste hänga med henne, hennes upp och nervända humör, man ska göra det här och det där. Hennes killar måste ha det väldigt jobbigt. Det ska alltid finnas action och spänning runt om dom hela tiden. Och Mikaela har sådan osynlig makt, att hon skulle kunna göra vilken kille som helst till gangster för hennes skull. Och hon vet hur man spelar svårflörtad, så killen kommer kriga för att få henne att få upp ögonen för honom.

(Allt det här har jag försökt rita dit i min bild, men jag suger verkligen på paint. Men aaanyway, jag är kung ändå!



Kommentarer
Postat av: Louise

Hahah gud vad jag älskar din/ eran humor <3 ni båda e så klockrena :D

2009-10-03 @ 19:08:37
URL: http://louisekoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0