Awiiiie :)

Toookmysig dag! Jag och mami åkte in till stan och det va assöt busschauför :) Vi satt och spanade hoho (a) Sen kom vi in till etown och letade efter ett par skor, hittade assöta uggs så köpte dom direkt :D hahaha, fast jag hade sett fel på priset när jag sa det till mamma, så morsan först när jag sa dom sa bara "aaah okeej :D" sen kom vi till kassan och så köpte i spray också sen säger hon i kassan : "AAah det blir 750 kr.." mooorsan fick flipp på mig men det ordnade sig sen för hon vart happy över att jag inte kommer att kriga med klackar heela vintern. Och Mikaela ska få sina på tisdag troligen så då kan vi gå runt och mysa tsm :) Sen letade vi i hundra år efter ngn snygg jacka till henne, men hon är sååå kräsen och sa nej till varenda snygg jag såg :) Sen hämtade vi mina andra skor, klackarna så att jag kan ha det meeed :D

Sen åt vi maaaat och det va jättegott och jätteonyttigt, meee liiiike! :D HAHA! Sen gick vi runt lite mer, och i slutet av dagen hade jag även med mig benvärmare, smink, hårfärg och deo :) Så vi satte oss och drack kaffe som jag bjöd min mami på och väntade på bussen :) Jag vaaart suuupernöjd och det va asmys att umgås med mamma iigen :)


Någon helg ska jag och Mikaela även åka till lager 157 som jag tror att det heter, för då ska vi köpa halsdukar, mössor och vantar och sånt annat myyys :)! läääängtar, hösten blir mkt roligare med nya saker :)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0