Dagarna rinner iväg..

Känns knas. Redan gått så många dagar på lovet och nu är dt typ hälften kvar?
Får ta vara på tiden :) Sen är jag och Mikaela back to Malmköping med bussar som går typ 4 ggr om dagen och en massa skog..


Sooo anyway; IGår skrev jag aldrig. Men jag hade helt enkelt inte tid. Som Mikaela skrev, vi är duktiga på att inte ha tid ibland. Men nu måste jag iaf skriva ner så jag inte glömmer my stuff ;D


Igår så klev jag i alla fall upp och duschade och sånt men orkade inte fixa mig faktiskt. Sen åkte jag iväg till stan och mötte J :) Vi bytte direkt och åkte till Farsta så jag fick se hans hooood. hahah eller inte. Jag höll sällskap till tandläkaren :) Men det va mys och gick snabbt och då gick vi och kollade lite på kläder. Eller jag gjorde och han följde efter? Alltid så med killar, förstår inte riktigt varför?

Efter vart där en snabbis så åkte vi mot stan och jag ringde och väckte mikaela. Hon vaknade och började fixa sig iordning för att sedan möta mig nere på stan :)! Under tiden så gick jag och Justus en sväng på stan och snacka julklappar hihi. Fyfan det är snart jul :) Jag ska fan göra en riktig jul i år. Jag är så trött på att inte fira det :)

Vi köpte kaffe och gick och satte oss och myste i mörkret. Men efter en stund så kom Mikaela in till stan och då vart det byebye J och helloo MikaGirl :D Vi tog lite kvällsshopping och pratade en massa. Fick med mig ett par ursöta tummvantar! (: Testade mjukisdressar och tittade på folk haha. Sen stängde allt och vi vart lite hej-kom-och-hjälp-oss. hahahah fyyfan va flumm :)

Mikaela: Allstå dom va typ lite outsiders ifrån klassen..
Jag: Jaa alltså det är ju så i den åldern. Jag tillhörde the outsiders.. *fortsätter prata om annat fort*
M: *lyssnar/tänker* Men hahahahaahaha!

Randomsnubbe: Ursäkta, har någon utav er en cigg att bjuda på?
Jag: *skakar på huvudet med sur min*
Mikaela: JAAA :D *räcker fram*
R: Hah tack så mkt..
M: TACK :D
R: *tittar bara och går*


Ouuuuf fattar inte hur vi klarar av varandra..


Kvällen bestod av chips, försöka lära Mikaela att spela poker och sen ge upp och spela finns i sjön istället :) Hahahah. Det va gaaalet länge sen! Men vi gör allt roligt :)
Sen bestämde jag mig för att bygga korthus. Jag hade ett sånt jävla tålamod och Mikaela flippade för ingenting :D hahaha. Vi är knas bby :) Sen vart det Andra Avenyn men det segade så mkt och Mikaela hade inget tålamod för det heller så hon sov istället :)


Occccch idag så vaknade jag och Mikaela tidigt. Vi skulle iväg och träffa hennes farmor och lillebror :) Vi åt mat och pratade och sedan vart det typ hemfärd igen haha :) Då tog jag och Mikaela en runda på stan och kollade efter kläder. Det är lite kaos just nu men vi löser det innan så det är nemas problemas :) Mikaela köpte med sig hårfärg och hon har precis färgat det nu :) Det ser fint uuut ! :D
Under tiden hon färgade så tog jag en tripp till affären och köpte gott :) Frukost och lite till kvällen hihi. Myyyspyyyys :)


Ikväll ska jag även åka och träffa J i någon timme. Har inte setts idag och saknar honom faktiskt :) Kommer kännas sjukt när jag åker hem igen. Ingen aning om när nästa gång vi träffas blir.. En vecka? Två? Tre?! Längre..?
Men jag får ta vara på tiden där med. Sen blir det tillbaks till telefonsamtalen haha ;p

Bästa vänner i sötaste vantarna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0