Dagen börjar dååååligt!

I morse när jag vaknade så var det av att min mamma ringde. Hon låg i andra rummet och ville ringa och berätta att hon råkade sova för länge, och glömde att väcka mig. Då märkte jag också att jag hade glömt att ställa larm och att klockan var lite föööör mycket! Hade en halvtimme på mig att göra allt som annars tar 2 timmar. Ouuuff! Och när jag gick ner för att sminka mig, så slutar självklart lampan att fungera, så fick sminka mig i det iskalla badrummet och platta håret i mörkret. Sen vart det bråttom till bussen, men den var inte ens där? Det var någon som typ skulle köra buss för att lära sig så jag kom 20 minuter försent in till Nyköping och missade bussen till min skola, så jag fick GÅ!

Och sen har jag bara haft sugiga lektioner. Hade gjort intervju frågor till Dagge inför projektet, sen säger min lärare att jag inte kan intervjua honom. För att tydligen skulle Sandoval skriva om sig själv (?) och det är helt onödigt, man kan väl ändå ta den som är tungast?

Matten är csvår för jag fattar verkligen inte geometri eller hur det stavas :S när man ska räkna ut area och sån shiiet. MÖH! Och nu har jag historia till 11:20 och det suuuger, jag vill inte lära mig om gamla folk nu. Jag vill ha MAT!


Går hem tidigare ifrån skolan idag. Jag orkar verkligen inte :)


Kommentarer
Postat av: gabby

http://gabbylicious.blogg.se



kommentera gärna :)

2009-10-14 @ 17:09:19
Postat av: Jenniiifeer

Hejsan min blogg handlar om mitt liv efter min mammas och lilla systers död och om en stark och glad tjej ifrån Värmland :)



Följ min blogg på Bloglovin så kommer jag följa din =)kika in på min blogg :)

http://jenniiifeer.blogg.se

2009-10-15 @ 00:34:24
URL: http://jenniiifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0