U make me better

Hoohoo! Drog ut på en promenad förut och snacka med Aylin :) Kan behövas sånt, både från hennes och min sida. Ibland. Haha.

Sen drog vi till affärn och köpte chips dipp och cooola :) Mysade med det hemma tsm med mamma. Sen vart jag tröööött så hoppade upp på mitt rum :)


Och nu sitter jag här, uppladdad med allt gott och halvtittar på Sandor Slash Ida. Mikaela smsa mig förut och skrev hur mkt hon hatade Idas kompisar, så jag var tvungen att titta på den haha :)

Justus håller mig sällskap med sms, aylin ränner ute och jag sitter och hoppas på att valparna ska komma någongång. Ensamt, yeeees!


Usch. Nee, jag måste fan börja ha kul. Det är nåt jag ska sysselsätta mig med nuu, skriva upp allt ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0