Hahaha ooouuuff

Alltså, idag kommer bli chillnäniii, klockan är redan halv tio och det ända jag har gjort är att dricka en kopp kaffe. Myyyyysigt!


Iiiiigår hadej ag och Mikaela myskväll framför nya programet Inlåst. Dom va knaas haha. Vi myste med thé och kaaakor ;) Sen vart det lite promenad också, och deep-taalk om typ allting. Mikaela kan verkligen hetta till ibland, but that's why we like her!



Och jag måste verkligen ha ny musik känner jag, va fett tråkigt på bussen imorse när jag kan alla och sjunger med uttantill i huvudet. Sååå måste fixa det sen när jag kommer hem aiight? :)



Och cedita va hos oss igår också. Så jävla söööt hund! Jag vill fan ha en egen =< Hon kom och gnällde och dunka på dörren hela natten för att hon märkte att jag vaknade ibland. STackarn va helt ensam i hallen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0