"Hotell-lektion"

Seeegt hahaha sitter gör ingenting juu :) Lollo sitter och dunkar sin fjortis musik och NattaLoo sin skrikmusik. Snart ska jag börja köra min hiphop, men dom har helt enkelt för mkt makt över mig och får sina flippnäniisi på moiii :D Så jag sitter och sjunger istället, det märks lite mindre men jag får endå min upmärksamhete jag behöver :)

 Oliver har upptäckt hur kul det är att kasta en magnet på någonting som är magnetisk, och eftersom jag är en sån jävla bra kompis joina jag honom och tyckte det va suuuuuperkul några gånger. Men han ger fan aldrig upp. HAHA! Och ska stå på längre och längre håll och ska försöka träffa, sen kommer jag och stiiiilar och sätter den på första försöket ;) Jag är så jävla kung, satte nästan ett häftstifft i hans finger också. Fyfan va jag blev rädd och skrek och nu mobbas alla istället.


Sen NattaLoo leker kung och visade mig vilka länder hon kunde i Afrika, så duuuktig så! Det är dom betygen hon kommer att gå ut med i skolan, MVG på Afrika. IG på Hotell. :)



Kommentarer
Postat av: Louise

haha vad söt du e <3

2009-10-02 @ 12:40:43
URL: http://louisekoch.blogg.se/
Postat av: Nattaloo

din lilla bögis :P jag är BÄST !! <333

2009-10-02 @ 12:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0