Hotellvecka igen!

Imorn är jag äntligen tillbaka till hotell :) Då blir det heldagar med sötnosarna!

Guuuuud vad roligt. Ska sitta och få Oliver att kvävas med mina snuskiga kommentarer (han kan inte andas och skrattar ihjäl sig om jag säger nåt som kan misstolkas, konsitigt nog överlever han alltid), få natta loo att flippa på mig för att jag är så tjejig och flumma framför spegeln tsm med lollo. Aaaaalltid lika kul :)

Oooooh mina habibis ♥



Men nu ska jag gå och vara knasig med syster och sedan väcka min bästa vän, ta en promenad och sen gå hem och sova :) Kyss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Betty

Hotellveckor for the win:) även om inte jag bidrar med det bästa.

<3

2009-10-19 @ 09:29:43
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/
Postat av: Nattus

Gaah sluta va så tjejig ! :) <3

2009-10-19 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0