Last day

Hoho igår kväll va sååå mysig :) Åkte iväg som sagt. Det var awesome!♥


Sen på kvällen kom Mikaela och mötte mig nere vid porten i sockor haha så söött :) Hon tittade på film så jag joinade och hällde upp godis och dricka :) Vi mysade framför den, She's all that. Sen satt vi och halvsnackade lite och jag nördade framför datorn när knasen somnade :) Sen ringde en gammal vän till mig. Fyfan vilket värt samtal. 1-2 år sen? Shiiet!


Sen somnade jag jättesent. Men vaknade upp pigg och glad :) Men har ont i nacken och axlarna. Haft det i flera dagar nu? But im a solider and stands out :)

Mikaela gjorde fruuukost till mig också! Haha.

Mikaela: Vad tänker du på?
Jag: Att jag vill ha en annan frukost..
M: Jaa jag också :)
J: Jag menade inte så.. (a)
M: *kniper ihop ögonen och försöker få bort bilden i huvudet*


Och nu är Mikaela bäng eller nåt :) Hon berättar en saga om PowerPuffPinglorna, rödluvan och de tre björnarna eller va dom heter. Tycker synd om hennes framtida barn. De kommer antaglingen få höra likadana historier. De röker gräs, heroinsprutor och är bimbos.

Ett litet uttag :)
- Rödluvan.. Rödluvan.. Rödluvan..
- Det låter som att det kommer en hel armé!
- Neej.. det var bara mitt eko..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0