Lite uppdatering;

Jag har inte haft så mkt att skriva om faktiskt :) Så jag har heeelt enkelt skitit i det :)


Men det har varit skolan som vanligt, massa stress och plugg. Så jobbigt, men jag klarar mig igenom dagarna tack vare bästaste klasskompisarna :) Hade även ett matteprov, och det kändes som att jag satte den! Så nu går jag bara och väntar på att få resultatet, så jag vet om jag ska vara happy eller sadface.
Och kvällarna har jag spenderat med underbaraste bästa vän och som vanligt har vi rockat träbänkarna och dregglat framför tv:n. Lika aaaalways! Förstår inte varför ingen tv-snubbe låter oss ha vårat egna tv-program, vi har så mkt idéer och vi skulle va tungare än alla andra =) ♥



Skriiiiver mer snaaart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0